بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


داوران بازی استقلال مقابل فجر سپاسی نمره قبولی گرفتند!

http://upload7.ir/images/09950126859158697378.jpg

در مورد داوری این بازی در مجموع باید بگوییم که اشتباه خاصی از سوی داور بازی صورت نگرفت!
یعنی اعتقاد داریم در صحنه های مشکوک به خطای پنالتی در محوطه جریمه دو تیم خطای واضحی رخ نداد که داوری بازی با سوت زدن یا نزدن مرتکب اشتباه شده باشد.
نکته:در محوطه جریمه فجر سپاسی سه اتفاق مشکوک به خطای پنالتی افتاد که در صحنه اول با وجود اینکه بر روی هاشم بیگ زاده خطای از سوی دو بازیکن فجر که وی را پرس کرده بودند،صورت گرفت،به نظر ما این خطا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاد و تا داخل  محوطه ادامه یافت که داور اصلا تشخیص خطا نداد!

http://upload7.ir/images/25255612180600500936.jpg
در صحنه دیگر مربوط به پژمان نوری در محوطه جریمه فجر می باشد که به نظر ما اگر بخواهیم بگوییم کدامیک از سه صحنه مربوط به استقلالیها در محوطه جریمه تیم شیرازی به پنالتی نزدیدتر بوده همین مورد می باشد که البته به پنالتی نبودنش بیشتر از بودنش اعتقاد داریم.در مورد دیگر خطای مشکوک به پنالتی تکل مدافع سپاسی بر روی پای اولادی بود که بازهم فکر میکنیم هیچ برخوردی صورت نگرفته بود!
اما مهمترین صحنه بازی که در محوطه جریمه استقلال با تکل  غلام نژاد بر روی محمد حیدری مهاجم فجر اتفاق افتاد و خیلی ها از جمله مربیان تیم شیرازی اعتقاد به پنالتی داشتند،باید بگوییم که این صحنه در برابر سه صحنه مربوط به استقلالی ها اصلا قابل مقایسه نبود و کاملا مشخص بود که غلام نژادابتدا توپ بازیکن فجر را زده و بعد در ادامه پایش به پای بازیکن سپاسی برخورد کرده بود!

http://upload7.ir/images/95232230480555014054.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 9 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته هجدهم,استقلال,فجرسپاسی,داوران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com